See sait kasutab küpsiseid. Saidi sirvimisega jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Lisateave

Ravenol Super Fuel Economy SFE 5W-20, 1L

2-5 Päeva Ravenol Super Fuel Economy SFE 5W-20, 1L

Tasuta postitamine

Üle 40 € ostu puhul on transport Eesti siseselt SmartPOSTi ja Omniva (Eesti Post) postiautomaadiga meie kulul. 

  • €14.97
  • Maksudeta: €12.27
Ravenol Super Fuel Economy SFE 5W-20
on täisünteetiline vähese hõõrdumisega mootoriõli, mis põhineb PAO-l (Polyalphaolefiinidel) koos CleanSynto® tehnoloogiaga autode bensiini- ja diiselmootoritel, turboülelaadimisega ja otsese süstega. Vähendab hõõrdumist, kulumist ja kütusekulu suurepäraste külmkäivituse omadustega. Sobib pikendatud õlivahetuse intervallide jaoks, kui tootja seda soovitab. Õli koostis vähendab kütuse madala kiirusega eelpõlemise tõenäosust (LSPI). See on soovitatav kütuse sissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoriga (Turbo-GDI).
RAVENOL Super kütusekulu SFE SAE 5W-20 on kõrge viskoossuse indeks, kuna selle koostis on spetsiaalsetel baasõlidel. Suurepärane külmkäivituse käitumine pakub
külmkäivituse faasis optimaalne määrdeaine ohutus. Tänu märkimisväärsele kütuse kokkuhoiule aitab RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 kaitsta
vähendades heitkoguseid.
Rakenduse märkused
RAVENOL SFE 5W-20 on universaalne kütusesäästlik mootoriõli, tippkvaliteetne toode kaasaegsetele mootorsõidukitele, millel on uusima põlvkonna bensiinimootoriga mootor.
Kvaliteedi klassifikatsioonid
Spetsifikatsioonid
API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA A5 / B5, Lizensiert: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
Kinnitused
Jaguar Land Rover STJRR.03.5004
Praktika ja testitud koos täitematerjalidega
Vastab FORD WSS-M2C930-A, Ford WSS-M2C930-B (laiendatud tühjendusvõime), Ford WSS-M2C925-A / B, Ford WSS-M2C948-B, Chrysler MS-6395, Nissan, MAZDA,
Suzuki, Toyota, Fiat 9.55535-CR1, Honda / Acura HTO-6
Iseloomulik
RAVENOL Super kütusekulu SFE SAE 5W-20 pakub:
Garanteeritud mootori kiireim määrimine.
Kõrge kütusesääst (FE) efekt tuleneb kasutatud baasõlist ja lisanditest. Madal lendumise tendents, mis vähendab seega õli tarbimist.
Pakub kaitset settimise, koksistamise, lakkide ja korrosiooni eest isegi ebasoodsates töötingimustes.
Põlemiskambris olevate põlemiskambrites ja ventiilide korral ei ole õli sisaldavaid hoiuseid.
Tagab hüdrauliliste tappide funktsiooni kõigil temperatuuridel.
Stabiilne mootoriõli, NOx oksüdeerumine puudub.
Hea vananemisega käitumine, mida kinnitab Hot Tube Test.
Hea tahma absorptsioon ja dispersioon.
Neutraalne tihendusmaterjalide suunas.
Kaitseb turbolaadurit, EPS-d ja mootorit, mis töötavad koos etanoolisisaldusega kütustega kuni E85-ni.
Ühilduvus heitgaasiga pärast töötlemissüsteeme.
Näitajad Üksuse andmete audit
Värviline pruun visuaalne
Tihedus 20 ° C kg / m³ 843,0 EN ISO 12185
Viskoossus temperatuuril 40 ° C mm² / s 47,2 DIN 51 562
Viskoossus 100 ° C mm² / s 8,5 DIN 51 562 juures
Viskoossuse indeks VI 160 DIN ISO 2909 CCS viskoossus -30 ° C mPa * s 3640 ASTM D5293
Madal temp. Viskoossus pumpamiseks (MRV) temperatuuril -40 ° C mPa * s 6,700 ASTM D4684
Pourpoint ° C -63 DIN ISO 3016
Noack Volatiilsus% 8,3 ASTM D5800 / b
Leekpunkt (COC) ° C 238 DIN ISO 2592
TBN mg KOH / g 8,8 ASTM D2896
Sulfaattuhk% wt 1,07 DIN 51 575 HTHS temperatuuril 150 ° C mP? * S 2,85 CEC L-036-90
1111110-001
Google translator


Lisa arvamus

Märkus: HTML kood ei ole lubatud!
    Halb           Hea